Aleš
Bílík

Herec
Aleš Bílík

V Městských divadlech pražských je od roku 2016.

Vystudoval činoherní herectví DAMU a během studia se zapojil do pohybového inscenačního projektu Muži A. Laštovkové Stodolové a tvůrčího dua SKUTR, spolupracoval se sdružením Tygr v tísni a hostoval v Národním divadle a v Městském divadle v Mladé Boleslavi. V letech 2013‒2015 byl členem činohry Národního divadla moravskoslezského v Ostravě. V rámci Letních shakespearovských slavností si zahrál v inscenacích Komedie omylů a Zimní pohádka. Účinkoval ve více než desítce filmových a televizních projektů. První větší filmovou roli dostal v televizním filmu Piknik H. Bočana. Hrál prince v pohádce Řachanda a po boku K. Rodena ve snímku V. Kadrnky Křižáček.

Aktuální role

Komedie

Galapágy

Kurt Vonnegut, Júlia Rázusová
Divadelní esej o boji i groteskní vize Kurta Vonneguta na pozadí evoluční teorie Charlese Darwina.
 
Rokoko
Co se stane, když si podnikavý miliardář vezme seniory jako rukojmí svého politického projektu? Ptáte se, jestli je tahle země taky pro starý? Odpoví vám Kanibalky 2, nejčernější satira naší současné reality.
Rokoko

Marat + Sade

Peter Weiss, Michal Pavlíček
Nahlédněte spolu s námi v atraktivní formě divadla na divadle za mříže blázince i vlastní duše – kdo v tom bude hrát, těší se celá Paříž…
ABC

María de Buenos Aires

Ástor Piazzolla, Horacio Ferrer
První české uvedení světově proslulé „tango operity“ na pomezí činohry, opery a tanečního divadla. 
Rokoko

Neviditelný

Jaroslav Havlíček
Divadelní adaptace románu o touze po moci, rodinné anamnéze a neviditelném strýci.
Rokoko

Posedlost

Luchino Visconti
Temná psychologická love story podle románu klasika americké drsné školy Jamese M. Caina Pošťák vždycky zvoní dvakrát.
Komedie

Roberto Zucco

Bernard-Marie Koltès
Zločinec s andělskou tváří na cestě mezi násilím a odpuštěním.
ABC

Romeo a Julie

William Shakespeare
Nejslavnější Shakespearova tragédie o nešťastné lásce v rozeštvaném světě s Terezou Marečkovou a Zdeňkem Piškulou v titulních rolích.
Requiem za sen jednoho obyčejného člověka, který bolestně zjišťuje, že na sklonku života dosáhl jediného – pro všechny má větší cenu mrtvý než živý.

Co by byla revoluce bez velké všeobecné kopulace.

PETER WEISS

Marat + Sade